leifsjoqvist

2008-04-19
23:11:05

Igår cyklade jag från Varberg
Efter konferensen så tog jag cykeln och trampade
hem. Jag hade laddat med massor av bra musik.

Spartacus- Triumvirat
Threee friends- Gentle Giant
The matemathicans air display- Pekka Pojhola
Flamming pie - Paul McCartney
Pictures at an exhibition- Emerson, Lake & Palmer
Trench town mix up - Gladiators
Stratosfear- Tangerine Dream
Regina Spector- Begin to hope


Det är något oerhört meditativt med att cykla.
Kroppen rör sig utan att det är särskilt ansträngande.
Mer behaglig rörelse.
Tänker mycket och tänker färdigt.




Tyvärr hade jag motvind och det gjorde att det tog
längre tid än beräknat. Det gjorde att röven började
att ta stryk. Det är dock enkelt att åtgärda. Man tar en
eller två bananer, skalar dem och lägger dem i kalsongerna.
den smetiga deg som bildas  mildrar smärtan.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: