leifsjoqvist

2008-04-26
17:26:38

Knulla inte min son
Igår hade jag en konflikt med min son.
Jag blev förbannad över att han rökte.
Han är trots allt bara nitton år och får
inte köpa ut på systemet.

Jag hotade med att han aldrig kommer
att få knulla när han stinker askfat i mun-
nen.


Han replikerade med att alla icke-rökande
män inte heller får knulla, vilket  jag tyckte
var ett slag under bältet.

Så nu har jag en uppmaning till alla världens
kvinnor:
-Knulla inte min son förrän han slutat röka!

Gör en modern variant av Lysistrate.
Vägra knulla nikotinister.

(Om ni har svårt att avstå kan jag rekommendera
 en kille med humor, som tränar på gym, gillar att
 resa, härliga hemmakvällar och party. En kille som
 doftar eucalyptus ur munnen och som pratar några
 minuter innan det är dags att sätta på.)
Kommentar:
#1: Anonym

du är ju sjuk :S

2008-10-05 @ 05:25:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: