leifsjoqvist

2008-08-04
23:32:40

Kuken i alla lägen....
Pride har sysselsatt Stockholm under helgen.
I Aftonbladet gick en bög från RFSL ut i en
debattartikel och klagade på att allt handlar
om sex.
?

Gör det inte det då?
Alla bilder jag ser visar mer eller mindre nakna
människor som syftar till sex.
Det är sex men inte sex, eller vad?

I Studio Ett intervjuas en ung kvinna som inte vill
stanna vid att homosexuella har rättigheter utan att
hela den homosexuella subkulturen nu skall  lyftas
in i lagboken. Jag förstod inte riktigt men tänker man
ytterligare ett steg och vad som händer med alla andra
subkulturer så blir det hela förvirrande.

Under kvällen sitter jag och stirrar på min eregerade
penis och plötsligt faller allt på sin plats. Jag bara böjer
mig fram och suger av mig själv. Drömmen har blivit
verklighet. Det är bara lite konstigt att jag sitter på Göta-
platsen och ingen verkar bry sig.


Lösningen på alla sexuella problem var en dröm.
Jag vaknade med ett ryck.
På TV:n hade jag lyckats trycka fram Tv Axess.
Jag somnade om direkt.
Denna gång befriad från drömmar.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: