leifsjoqvist

2008-08-29
12:48:53

Viktminskningstips
Jag kom in till Valhalla och fick snabbt
av dagens outfit. Den hade varit väl vågad.

Jag pissade i pissoaren tillsammans med
en gubbe som det var klar bögvarning på.
Han valde pissoaren alldeles intill min trots
att det fanns flera lediga och tre toaletter tomma.
Detta och att han gungade och småskrattade när
han försökte pissa.

Efter denna skräckupplevelse gick jag in till vågen.
BOM! 120kg!
Jag tittade utan att riktigt tro.
Jag har nämnligen inte ätit bröd på ett par
dagar och det skall ju vara så jävla bra.

Alltså upp 2 kg.
Vad göra?
Då fann jag knepet. Om jag ställde mig längst ut till
höger visade vågen bara 116kg.

Så enkelt kan det vara att banta.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: