leifsjoqvist

2008-12-21
02:00:30

Äntligen uppmärksammas pungen
Mig veterligen finns det ingen kroppsdel
på mannen som är så förtalad som pungen.
Både män och kvinnor har varit överens om
att denna oestetiska del av manskroppen är
ett av historiens misstag.

Kvinnans sköte kan beskrivas metaforiskt med de
skönaste växter och frukter. Blygdläpparnas kron-
blad och clitoris som den lilla kittalnde pistillen är
klara. Kuken har sin plats som den borrande be-
frukatren, men pungen.............................................

Denna lilla fula påse med löjlig pubertal  ( Agrell-
skägg eller Uddenbergskägg) behårning.


Jag har i mitt långa liv aldrig hört en enda beskriving av
pungen som erotisk. Tvärsom.

Nu verkar det dock som något händer.
Det började för några år sedan med att vissa män
rakade sin pung och detta blev sedan allmänt känt
som porrpung eller Aschbergpung.

Senaste tiden har jag hört både män och kvinnor prata
om "paketet". Det innebär att man integrerar pungen med
penis. Allt räknas in.

Så kanske blir begreppet "suga pung" inom en snar
framtid något helt annat än vad det varit tidgare.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: