leifsjoqvist

2008-07-21
19:51:41

Oväntat möte
Jag kom precis in efter promenad med hundarna.
Ute på promenaden stannades jag av två små
flickor till cykel.
De frågade om de fick klappa hundarna vilket
de naturligtvis fick.

När de klappat en stund visade det sig att de
små kavata damerna hade mer på hjärtat. Jag
skulle tippa åldern mellan 4 och 5 år. Följande
dialog utspelade sig:
-Är du stark?
-Ja, jag är nog ganska stark. Och ni ,är
 ni starka?
-Jag, ganska (den ena visade musklerna)

-Vad är det du har på huvudet?
-Hörlurar?
-Varför då?
-Jag lyssnar på musik.
-Det är farligt!
-Jaså?
-Imorgon skall du inte lyssna. Bara på kvällen.....
 Förresten du ska inte lyssna imorgon alls och
 sedan bara på kvällarna.
-Ok.

 Jag började gå bort med mina hundar och
då ropade de en sista gång:
-Lova!!
-Jag lovar.
Kommentarer:
#1: Jesper

?????????

2008-07-22 @ 09:00:57
#2: Anonym

haha

2008-07-22 @ 14:40:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: