leifsjoqvist

2008-03-11
10:43:14

Leve mångkulturen-Hurra,hurra,hurra,hurra
Stolpskotten i Nationaldemokraterna fortsätter att leverera.
I dagarna kommenterar de händelserna i Backa och natur-
ligtvis är det inte ungdomsgäng som attackerat  väktare
och polis utan mångkulturella gäng.

Vidare håller stadsdelen enligt ND på att utvecklas till
både Södertälje och franska förorter.

Trams! Som blond och blåögd svenne har jag bott mitt
i gettot i tio år utan problem. Visst finns kriminalitet och
det finns personer som är med i kriminella gäng. Men
det beror inte på etnicitet utan att området bebos av
underklass och det innebär att många vägar stängs
framför allt för ungdom.

Det är sjukligt att angripa det mångkulturella som orsak.
Jag är tränare i Hisingsbacka FC. Ett av lagen jag tränar
är ett av Göteborgs främsta. Det finns 22 individer i det
laget. Vi kan räkna in 17olika etniciteter. Det har aldrig
varit ett problem.

Är alla problem enligt ND?
Eller är det hans som kommer från:
Mozambique,Azerbadjan,Iran,Filippinerna,Slovenien,Bosnien,
Libanon,Irak,Turkiet, Chile, Eritrea,Somalia,Italien, Vietnam,
Kurdistan,Thailand eller Sverige?
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: