leifsjoqvist

2008-11-08
00:26:14

Islamister och Nationaldemokrater
I Södertälje rasar rasismen.
Där är Nationaldemokraterna starka
och där finns ett stark grupp assyrier.

Det lär vara det enda stället i landet där
man debatterar. Marc  Abramsson ND:s
ledare har fått delta i 2 timmeslånga dis-
kussioner i assyrisk lokal-TV.

Det är bra.
I korta jinglar är ND slagkraftiga.
I långa resonemang närmast debila.

Denna debilitet delar man med islamister.
Islamister vill inte att deras flickebarn skall
bada i allmänna bad för att de kan bli grav-
ida eller småkåta.
Islamister vill slippa sexualundervisning i skolan
av samma skäl.

ND tycker att islamisterna har rätt.
Anledningen är att ND vill hålla islamisterna isolerade
och utanför och dylika åsikter är ju mumma för rasis-
ter. Orsaken till att man gillar detta utanförskap är ju
att ND har en plan att i framtiden visa ut alla andra etniska
grupper än den svenska.


Marc med polare
Sålunda hamnar islamister i samma säng som rasister.

Vi kan inte diskutera utifrån religion.
Vi kan inte diskutera utifrån etnicitet.
Vi skall diskutera utifrån klass.

För när jag hör Marc Abramsson predika om vad svenskhet
är ser jag hela min ursvenska släkt av torpare och skogsarbetare
komma rusade med hötjugor och motorsågar för att ge Marc
varma servetter.
När jag hör Marc predika sitt drömrike ser jag ena stunden en
siinesjuk Adolf och i nadra stunden en reaktionär imam.
Så lika de är alla dessa misantroper.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: