leifsjoqvist

2008-09-09
23:00:07

Aktivitetsdag
Nu när jag närmar mig femtio och tippar
över till de postlevande så har jag förstått
vikten av att vara aktiv.

Jag började med att läsa en biografi över
Mötley Crue. Jag orkade läsa en halvtimma
innan jag slutade i förtvivlan. Jävlar vad de
kunde knulla.
 
Jag cyklade till Valhalla och simmade 1500 meter
och insåg att den som vann OS på samma
sträcka gjorde det på en 3X snabbare tid än
vad jag åstadkom

Cyklade till Bergakungen för att se Arn 2.
Arn i öken.
Arn i ännu mer öken.
Arn fäktas.
Premenstruell körsång av kvinnor i sexuell nöd.
Arns kärring längtar efter Arn.
Arns kärring längtar ännu mer efter Arn.
Massa kända skådisar klär sig i gamla kläder.
Premenstruell sång av kvinnor i sexuell nöd.
Arn fäktas.
Arn blir arg på dum chef.
Arn tvingas ut i öken. Alla dör. Dock inte Arn.
Arn får åka hem.
Premenstruell sång av kvinnor i sexuell nöd.
Arns kärring utsätts för intriger.
Arns kärring har en son.
Arns kärring skall just gå i kloster. Då kommer Arn.
Premenstruell sång  av kvinnor i sexuell nöd.
Arn nuppar Arns kärring i flera minuter. Kläder är på.
Arn räddar barn ur intriger.
Arn krigar och skjuter en jävla massa pilar.
Arn dör.
Premenstruell körsång av kvinnor i sexuell nöd.
Det bästa till sist. Filmen är slut.

Cyklade till möte med fotbollförbundet.
Vi pratade om lag som slogs och lag som inte kan
sköta sina licenser. Vi diskuterade formalia mellan
ungdom och tävling.

Cyklade till möte med klubben.
Ny organisation.

Cyklade hem.
Gick ut med hundarna.

Äter mussli.
Skriver skit på bloggen.

Sklal se på film.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: