leifsjoqvist

2009-12-21
09:57:19

Fin julklapp
En kollega har fört bok över sina
medarbetare under några års tid.
Detta har hon redovisat till våra
chefer som då uppmanat en annan
kollega att fotsätta spionerierna.
Aldrig har detta diskuterats vare sig
mellan kollegor eller tagits upp på P-
möten!
Snask och snusk tål inte dagens ljus!
STASI på svenska.

Den spionerande kollegan har lovats
ett annat jobb så att hon kan fortsätta
sin verksamhet.

Kollegan har aldrig arbetet på samma tider
som jag. Hon har i princip aldrig sett mig i
jobbet. Jag tillhör ändå en av dem som an-
klagas för diverse saker som bl a att jag
skulle låta de boende fara illa. Det är krimi-
nellt förtal som jag tänker agera i.

God Jul!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: