leifsjoqvist

2009-12-11
17:17:12

Nobels fredspris till dom kåta
För trettio år sedan gjorde jag lumpen i Östersund.
I staden fanns ett Disco som hette Gropen. Där fir-
ade vi varje onsdag. Jag drack öl och mina komp-
isar drack öl och slogs. Varje onsdag.

En kväll träffade jag en kvinna som var några år
äldre än jag. Hon jobbade i matsalen och var en
rund och god kvinna som varje ung man runt de
20 fick ståfräs av.

I vilket fall följde jag henne hem. Väl inne i lägen-
heten satt två av mina lumparbröder utanför en
dörr på var sin stol. De väntade på sin tur, sa de.

Kvinnan jag följt med berättade att det var hennes
syster och att hon hade stor aptit på män. Jag till-
bringade en förlösande natt med min  kvinna och
jag har aldrig sett henne efter.

Kvinnan med den stora aptiten på män visade sig
vara känd på hela logementet och kallades bland
beväringarna för "spermahinken".

Med tanke på vem som i år fick Nobels fredspris så
borde Spermahinken vara given nästa år. Få kvinnor
har gjort så mycket för att lugna ner män med för
mycket djupsperma.




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: