leifsjoqvist

2009-12-09
20:33:57

Var det en neger eller................
När media rapporterar om en kändis
eller specifikt fotbollspelare i kriminel-
la sammanhang så finns det en tvär-
säker metod att ta reda på personens
bakgrund. Man går till de rasistiska hem-
sidorna.

Jag brukar kolla av Patriot.nu, Sverige-
demokraterna och Nationaldemokraterna
för att få info om detta oerhört viktiga om
den anklagades etniska bakgrund.

Nationaldemokraterna har varit på Leila K
rättegång och gör en jättegrej av detta. Om
alla hennes brott och hennes etniska bakgrund.
Det är en studie i pervers glädje över att got-
ta sig i andra människors olycka.

I vilket fall har jag kunnat klarlägga att den
spelare i Superettan som våldtagit och miss-
handlat sitt ex inte har svart hudfärg. Då hade
han nämnligen i de ovan nämnda hemsidorna
lagts ut med namn.


Jag fick från tidiga barnsben, av en torpare och
en varvsarbetare, lära mig att man aldrig hoppar
på människor som har det svårt eller att man in-
te slår på någon som ligger. Det är mitt svenska
arv. Ett arv långt bort från Nationaldemokrater,SD
eller den obskyra Svenska Motståndsrörelsen.

Kommentar:
#1: Leif

Det var ju fan att jag skall göra rassarnas jobb. Han i Superettan var ju svart. Mensah från Syrianska. Det börjar ju bli intressant att så gott som alla fotbollsspelare som döms för våldtäkt och /eller misshandel av kvinnor är svarta. Varför inte vita fotbollsspelare när hockeyspelare döms i parti och minut ,och ingen

skulle ju seriöst prata om svarta hockeyspelare,

det är ju lika vanligt som det var med judiska

ss-officerare

2009-12-09 @ 22:50:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: