leifsjoqvist

2009-01-26
15:18:01

jag mår illa..............
Alltsomoftast får jag medelanden att jag blivit "Tagged".
Jag fattar inte riktigt hur jag kommit med i denna kontakt-
cirkus, men det är rätt kul att titta på bilder av kvinnor i
min egen ålder och inse att jag har en skev bild av mig
själv. Detta att jag blir slätare med åren innebär inte per
definition att jag blir snyggare. Det beror lite på om det
släta är orsakat av  trimmade muskler eller av intensivt
intag  av choklad och goda såser.


 I vilket fall så tittar jag på de män som skickar kommentarer
till kvinnor som de vill ha kontakt med. En sak är klar: det verk-
ar inte finnas några "vanliga" kvar på jorden. Antingen är de
skitfjolliga och skickar rosor och kärleksfoton typ kategori
"Starlet 1976" eller så de äckliga asen, de som skickar kuk-
ar eller sekvenser av rövknullning.

Ibland är det skamligt och obehagligt att vara man.
Hur många av alla de som du till vardags pratar om att de
är rediga och "riktiga" män springer inte sedan på kvällstid
efter ett par öl och misshandlar barn och kvinnor?

De som till vardags pratar om våld är så skadade att vi
faktiskt  för allas välbefinnande borde skicka dem till en
öde ö där de kunde få göra upp med likasinnade kork-
ade män. Gud vad det skulle vara skönt att slippa dem....

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: