leifsjoqvist

2009-01-30
03:15:43

Vad skall hända?
Den 11/9 förra året fyllde jag 50 år.
Jag fick då i present en hemlighet
av det öldrickande torsdagssällskapet,
en semihemlig organisation för män
i sina bästa år som träffas sista tors-
dagen i månaden.

Imorgon skall denna present presen-
teras. Det har varit mycket mörkläggning
och dimridåer. Jag känner mig lite som
Adolf Hitler inför Dagen D.

Vart skall vi?
Jag har blivit ombedd att ta med pass,
men det kan vara dimridå.
Jag misstänker Kroatien och handboll om
vi skall resa.
Det kan också tänkas vara golfintro. De
andra älskar denna idrottsmutation och
skulle älska att plåga mig med den.
Det kan lika gärna vara en kopp kaffe i
Säffle.

Om några timmar vet jag.............................
Kommentarer:
#1: Monica

Hoppas att det blir en trevlig överraskning./Monica

2009-01-31 @ 11:01:12
#2: Sara

Vilken bra present! Spännande, du får berätta vad som hände!

2009-01-31 @ 17:08:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: