leifsjoqvist

2009-05-05
22:58:10

Besvikelse
Jag köpte en remastrad liveplatta med Mott the Hoople.
DEras liveplatta från -74 var ju legendariskt bra med låt-
ar som All the young dudes, The golden age of rock´n roll,
Swet Jane, All the way from Memphis och monsterhiten
Roll away the stone..........

Så denna jävla dubbel-CD.
Feel the groove borde heta ,känn mina kockelbär!
Så usel.
Usel produktion. Usel upptagning.
Stackars publik när det begav sig.
Snacka om stenade.
Inget hänger ihop. Sången skär sig. Gitarrer försvinner.
Kören hörs inte. Är det mono?

Jävla skit!


Bra platta

Tanken var att jag skulle lyssna till detta
när jag skulle pröva min nya träningsmetod
i Skatås. LLL. Läste om den i Göteborgs Fria.
Löjligt Långsam Löpning.
Perfekt för en fet man som jag.

Efter 800 meter skavde lilltån så jävligt att jag
var tvungen att bryta. Då höll jag ett tempo som
innebar att metoden hette JLLL. Jävligt Löjligt
Långsam Löpning.

Ilsk cyklade jag hem.
Spottade på en BWM som inte lämnade före-
träde vid GP-huset. Kändes gött!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: