leifsjoqvist

2009-05-27
02:07:15

Shopoholic
Går in på hotmail.
Klickar på erbjudande på CDON.COM
Tokköper.

1022kr.
Klickar snabbt på slutför så att jag inte
skall hinna ändra mig.


Hittade en gammal favoritskiva med  Barclay
James Harvest   The honoured ghost.
Låtar som   In my life och    One night  väcker
bitterljuva minnen. En  tid då   olycklig   kärlek
eller ouppnådda mål la sorgens tyngder över
axlarna och som bara musiken kunde lindra.



Det   var  en  tid när  känslan  styrde  mer  än  förnuft.
Jag var  maoist och min  favoritförfattare   var  Fjodor
Dostojevski vilken var en av historiens  mer  konser-
vativa skrivare (den senare)och jag lyssnade  till  de
kristna svärmorsgossarna i Barclay James Harvest.

Jag väntar på 4  sena Yes skivor,  1   J J Cale,    Pavlovs
Dog ,  Nice ,  Camel  ( Nude har jag aldrig hört ) och  så
tredje plattan med Kaiser Chiefs Yours truly angry  mob
(Employment   och  Off with their heads 
är två  riktigt  bra
skivor)Steve Harley&Cockney Rebel och så Joan Osborne
som var(är) så j-a snygg.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: