leifsjoqvist

2009-11-01
22:07:40

Antisionism- ett dött projekt
Lyssnar på Kaliber i P1 och denna gång handlar
det om Mohammed Omar och andra nyttiga idio-
ter som säger strida för palestinernas sak. Jag kan
tycka att det största stödet är att samla humanitär
hjälp till folken i Gaza och att politiskt arbeta mot
ockupationsregeringen i Israel.

Israel som en stat vilken som helst.
Ockupationen som vilken ockupation som helst.

Det är när det judiska eller islamska kommer in i
bilden som allt går åt helvete. Där står Omar och
Rahmi hand i hand och förnekar Förintelsen och
man kan ju undra hur de döda barnen i Gaza  har
någon nytta av det. På andra sidan står anhängarna
till Israel och vägrar de samma barn utan de ser bara
skäggiga islamister som vill världsherravälde och alla
judars död.


Vem bryr sig? Verkligen bryr sig......

Med tanke på Sverigedemokraterna är det bra att låta
Omar tala. Han är vanvettig. Han vill bilda ett antisionist-
iskt parti. Det lär bli något. Nazister, islamister och en del
f d vänster som hjärndödats av konspirationstänkande i en
melting pot som lär stinka ända till Mecka.

Tråkigt med programmet är att man låter en omdömeslös
person som Magnus Sandelin göra research. Sandelin hit-
tar ju antisemiter också där de inte finns. Han menar att
om jag tillåter en antisemtisk kommentar på min blogg gör
det mig till antisemit. För 4 år sedan kritiserade jag Torslanda
i en uppenbart raljerande ton. Jag fick 300 svar och huvuddel-
en var nazister som uttryckte det goda i att Torslanda var ras-
rent. Jag lät dem vara kvar. Gör det mig till nazist?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: