leifsjoqvist

2009-11-23
19:08:11

En stilla flört.....
Efter träningen idag cyklade jag till torget
för att "låna ut" pengar till min dotter som
skall åka till Oslo. Vi skulle träffas 18.10
och jag var där 18.13 då spelarna var lite
sega ut från omklädningsrummet. Då tio
minuter gått ringde jag och frågade var
hon var och surt sa hon då att hon var hem-
ma och att hon minsann fått vänta 10 min-
uter på-han-som-aldrig-passar-tider!!!!!

Lite slokörad över denna verbala kocherslakt
(utan bedövning alltså)så stod jag i kön till
kassan och framför stod en vacker kvinna
i min egen ålder. Jag log mot henne för att
visa min uppskattning. Hon tittade på mig och
hela hennes ansikte vreds till en mask av hat
och avsky. Jag blev tillplattad för andra gången.

Jag kom hem och grymt pissnödig lyckades jag
precis hala ut anakondan för tömning innan en
större olycka hade anlänt. Jag njöt när hela urin-
depån tömdes. Jag tittade upp i spegeln och såg
något inte alltför attraktivt. Där såg jag en fånigt
leende man med en snorsträng som kom ut ur ena
näsborren, följde hela näsryggen upp och glesade
av och försvann mellan ögonbrynen. Hallelluja!!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: