leifsjoqvist

2009-11-12
01:19:09

Jag tänker inte vaccinera mig

Varför skall jag en frisk man nyss fyllda 50
vaccinera mig? Varför skall någon utanför
riksgrupperna göra det? Det är bara trams
och ett farligt trams.

Vaccinering är en gudagåva åt alla hypokondriker
och liknande som lever för att prata om sin sjukdom-
ar. Ett utbrett vaccinerande skadar ju våran framtida
förmåga att stå emot attacker från både virus och
bakterier. I sin förlängning kan det ju vara just alla
dessa läkemedel som bryter ner oss gör oss hjälp-
lösa mot det som är den största faran mot hela mänsk-
ligheten, nämnligen nyss nämnda virus och bakterier.
Vi har ett immunförsvar och det skall vi vara väldigt
rädda om. Det är en mur för överlevnad.

En kollega till mig som är hopplöst fast i sina symptom
kallade mig för osolidarisk för att jag inte ville vaccinera
mig. Obegripligt då våra klienter är vaccinerade. Men han
ser varje hot mot att få exercera sina sjukdomsbilder som
ett hot mot mänskligheten i sig själv. Han ser sig själv som
mänskligheten personifierad.

I vilket fall när man talar om konspirationer så finns ju
sanningsrörelsen som anser att läkemedelsföretag spritt
svininfluensan för att kassera in miljarder i profit på vacc-
inet.
Bättre upp då med David Icke. Han anser att vaccinet är
till för att vi skall gå under och att nu tar den utomjordiska
konspirationen riktigt fart. Om min kollega anser sig vara
mänskligheten personifierad är Icke snäppet värre. Han an-
ser sig vara skickad av Gud sjäv.

Själv kollar jag andra avsnittet av Morden och pillar bort
lite kockelbär i min otvättade röv.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: