leifsjoqvist

2009-10-20
12:34:53

Humor
Kolla denna artikel

1978 satte några "goda vänner" in en annons
i GP i mitt namn om att jag ville sälja en Volk-
swagen cabriolet nästan ny av religiösa skäl
och priset var 5000kr.

Det började att ringa 0430 på morgonen och
sedan ringde det nonstop tills jag drog ur jacket
en kvart senare. 6 timmar senare när jag satte
in jacket fortsatte det att ringa. Jag började då
att skicka de som ringde till mina vänner som jag
trodde kunde vara skyldiga och jag sa att de var
med i min församling och att de hade en Austin
att sälja. Nästan alla ringde vidare. Framåt kvällen
fick jag besök av polisen som medelade att jag
blivit anmäld för telefonterror. Moi!!!!!!!

Samtalen fortsatte en vecka.

Någon vecka senare ringde en liten gosse 0630.
Jag hade varit ute och var dålig. Jag hörde långt
borta en pipig röst som sa:
-Jag skulle gärna vilja ha marsvinet......
Jag vrålade att jag fan inte hade något marsvin och
hörde hur gossen började att gråta och slängde på
luren.

Även denna gång en annons i GP om att jag skänkte
marsvin p g a en seriös operation.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: