leifsjoqvist

2009-10-18
01:49:06

Tomas, Maria och Peter
Två läkare och en samordnare.
Det var dessa som såg till att barn förföljdes
i Sverige. 

Det intressanta är att när Tomas J Eriksson
skall försvara sig på Newsmill eller Hessle
i DN eller Engelsöy i Aftonbladet så är det
ingen som nämner barnen utan de försvarar
detaljer. De ser inte helheten. De ser inte bar-
nen. De ser sig själva och sina karriärer.

De tycker alla att Tamas är tendentiös.

Själva kan de inte i sak konfrontera honom
och hans uppgifter.


Tomas J Eriksson är ju en varm anhängare av
kemisk kastration. Han ser människan blott som
en biologisk varelse och med tanke på det och
med tanke på så många dumheter Eriksson
lyckats prestera under sin livstid så skulle jag
vilja vara lite biologisk: Tomas har du funderat
på lite lobotomi?

Ett mardrömscenario:
Jag blir sjuk i Malmö. Min värld rasar samman.
Jag kommer in till akutsjukvården. Då träder en
man in med vit rock och ett lätt läspande med
en brun flaska i handen och: Någon som vill ha
lite brompulver?

Det är tidigare skrivet, två böcker borde vara
obligatorisk läsning på våra gymnasium:
Lasermannen
De apatiska

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: