leifsjoqvist

2009-09-06
17:07:46

Det måste vara polisen
Idag cyklade jag upp till Backavallen för
att köra av ett 5-timmarspass med tre lag
och utan betalning. Jag är dock inte trakas-
serad av polisen vilket kan bero på att jag
inte langar knark, inte misshandlar folk i
grupp, inte stjäl bilar, inte bränner bilar,
inte misshandlar folk utan anledning, inte
välter eller bränner väktarbilar och inte lip-
ar över att livet är tråkigt.

Nej jag har inte problem med polisen.
Mitt problem är de jävla skithuvudena som inatt
stulit en bil av någon stackars halvfattig jävel
och kört sönder Backavallens fotbollsplan och
krockat stolparna på målet och sedan kört sön-
der stängslet och kört in bilen på konstgräset.

Hur fan kan man vara så jävla dum?

Man begriper med röven att det är någon som
har kompisar och/eller släkt som deltar i fotboll
och så är man så korkad att man sabbar för
det enda som finns för många. En aktivitet som
uppskattas av 500 unga backabor.

Jag var så obeskrivligt förbannad när jag såg
detta så hade jag fått tag på dem som gjort det
hade jag slitit upp lungorna ur halsen på dem.

Ok jag gillar inte alla kriminella, men vissa kän-
ner jag och kan prata med , men dessa som
bara lever för att förstöra, varför kan de inte
bara samlas och hänga varandra i ett par ekar
i Keilers park.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: