leifsjoqvist

2009-09-17
10:21:07

Lave a visfup
Anna Anka är inte släkt, mig veterligen, med
Arne Anka eller ens Kalle Anka, men hon är
sju resor dummare.


Hon är tydligen med et program som heter
Svenska Hollywoodfruar och man kan fråga
sig var gränsen går för korkade programideer?
-Jag tänder bara på antisemiter
-Hemmafruar som snackar dildos
-Bastukillar pratar småflickor

I vårt relativistiska tidevarv finns inget sant och
falskt, inget rätt och fel, då kan det bli hur dumt
som helst, det finns ju ingen som kan säga att
det är dumt. Vi får ett kejsarens nya kläder in
absurdum in reality.

Värre än Anna Anka är dock tokhögerfjanten Rolle.
Roland Poirier Martinsson anser på sant extremislam-
istiskt vis att han äger en hemmafru. Han är glad för
det och anser sig vara manlig. Den jävla sparrisen.
Han ser ju ut som ett mongo i bollhavet på IKEA.
Han kallar sig alfahanne. Jag skulle nog hellre föra
över honom till den historiskt unika skaran av eunucker.
Han kommer inte att klara det ens med de blå.

Hela denna s k debatt är en fejk.
Det är äldre än horeriet.
Hur skall vi få folk att läsa?

Jan Guillou skriver i Det stora avslöjandet om hur man
i slutet på 60-talet hittade på insändare i FIB/Aktuellt
typ, Jag kan inte hjälpa det men jag älskar att slå min
hund!

Hittar man sedan nyttiga idioter som Anna Anka och
Rolle är det bara att skicka ut skiten och casha in.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: