leifsjoqvist

2009-09-30
22:46:34

Pedodebatt
Jag trodde att Åstols-Janne hade lyckats
att passera alla populistiska gränsvallar
men han har sin överkvinna i pop-Belinda
som måste vara Sveriges mest omdömes-
lösa personer överhuvudtaget.

Pedofili tyckte hon var en kul grej att snacka
om och letar upp en kvinna som verkar när-
mast paranoid i sin skräck för pedofiler. En
kvinna som tycker att livstidsstraff är en bra
lösning. Andra pratade om uthängning och och
katrering.

En pöbeldebatt alltså.
I svensk  TV.
Vad blir nästa?
Nyligen våldtagna får debattera vad man skall
göra med våldtäktsmän?

Hela vår kultur och civilisation bygger på tesen
om fördröjd behovstillfredställese.
Den bygger också på den juridiska lagen som
menar att alla sidor skall höras innan dom fal-
ler och att domstolar finns för detta ändamål.

Det finns ingen anledning att ändra på dessa axiom.

Den vanligast förekommande pedofilin är ju när
pappa, bror eller annan manlig släkting spänner
på barn och det enda sättet att lösa denna form,
den absolut mest förekommande, är ju att upplösa
alla kärnfamiljer eller åtminstone kameraövervaka
dem.

Om detta pratades inte.
Bara om fula gubben.
Fula gubben som knappt existerar.

Det som ylade om uthängning, bl a en moderat riks-
dagsman, fick aldrig frågan om vad som händer med
pedofilens barn och fru i sådant fall . För några år sed-
an var det ett sådant fall i Torslanda och jag tror inte
mannens barn och fru var skyldiga till mannens hand-
lingar.

vad händer med dem som skyldigt häng ut?
Han som lynchades, helt oskyldigt, i England?
Collateral damage?
Fy på dig Belinda...detta var äckel-TV.


Kommentarer:
#1: Den siste ateisten

Orkade inte se hela programmet men var ändå överraskad över att flera sansade röster fick komma till tals.

Tyvärr finns ju redan sajter som hänger ut inte bara brottslingar, utan t o m de som bara är åtalade. Föga överraskande är det Sverigedemokrater och liknande avskum som driver dem.

Själv skulle jag tycka att det var betydligt värre om mina barn blev tilltalade av en högerextremist än om de såg en kuk i Sundsvall.

2009-09-30 @ 23:43:20
#2: Leif

Precis. Om mina barn kom hem och sa att de skyddades av nazister skulle jag genast gå

till skolan och skydda mina barn.

2009-10-01 @ 01:05:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: