leifsjoqvist

2010-12-31
12:31:21

I had a dream
Med stigande ålder har min potens blivit
betydligt mer lätthanterlig. Jag får inte
stånd när jag åker skakig spårvagn, jag
glor inte fårkaktigt på varje kvinnas bröst,
min första tanke när jag träffar en kvinna
är inte längre hur det skulle vara att ligga
med dem. Det har lugnat ner sig.

Jag har inte ens erotiska drömmar. Därför
var det en naing förvånande att jag härom-
natten befann mig i sängen med en ung gud-
inna. Hon var perfekt som de flesta kvinnor
är på TV och i drömmar.

Så jag slickade tutte och stoppade in dasen
och hade trevligt. Men även i drömmar kom-
mer vardagen in. När man juckat ett tag bru-
kar en viss leda inträffa. Det är då man får
tänka på annat en stund eller göra annat.Jag
beslutade mig för att göra annat. När det har-
aktiga penetrerandet blir tråkigt får man an-
vända munnens instrument istället. 
Så i drömmen vandrar min tunga neråt och
I touched her perfect body with my mind .
Så när jag kom till stället som verkligen räk-
nas så var det bara att ladda tungan och virv-
la på.
Jag vaknade med ett ryck. Det var ingen vagina
min mun hade varit i kontakt med. Det var något
helt annat.

Undrar vad Freud hade sagt om det?
F ö litar jag inte på den skäggige fan sedan
han reducerat onanin till neurosen kinkiga
rike.

Kommer någon ihåg Crying game?
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: