leifsjoqvist

2010-07-08
22:17:18

Littorin,vilken jävla skitstövel
Minister Littorin verkar ju vara  som ett
litet stört barn. Han skyller sin avgång på
sina barn. Vilket kräk!
Han må var rik på pengar men ett fattigare
moral får man leta efter.

Om jag varit hans barn hade jag kunnat hit-
ta att han sagt att varit för upptagen med ar-
bete för att kunna ta hand om sina egna barn
var 14:e dag. Jag hade då kunnat söka vidare
och hittat att pappa hade tid med 26-årig ung
dam och lite småpippande med 19-åring. Jag
hade också hittat att pappa var anklagad enligt
sexköpslagen. Vidare att han bråkade med mam-
ma och försökte att komma undan att betala för
sina egna barn.

Sådana moraliska fiaskon är de som styr detta
land. Det borde uppröra mer än etnisk bakgrund.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: