leifsjoqvist

2010-06-26
23:49:28

Dass inlärning
Idag fick jag lära mig något nytt. Sedan många år
har jag lärt mig att när jag pissar skall jag fälla upp
toalettringen. Konsekvenserna kan bli ödesdigra om
man glömmer det. Jag var på fest för några år till-
baka och hörde ett tjut efter att jag varit på dass.
En kvinna kom ut högröd i ansiktet och skrek:
-Vem har inte lyft på toaringen?
Det var jag, men jag erkände inte.
Jag kunde dock känna hur mitt urin sammansmälte
med hennes lår och insåg det obehagliga.

Idag fick jag mig en utskällning för att jag inte fällt
ringen. Jag var oförstående. Förklaringen var dock
enkel. Kvinnan som skällde på mig menade att hon
tog för givet att ringen skulle vara nere när hon skulle
utföra sina behov. Vem vill väl sitta rätt på keramiken?
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: