leifsjoqvist

2011-08-27
23:44:10

Om att hela tankarna
När man hela dagarna och håller på att motivera
andra till att försöka att bli bättre spelare och i det
också lägga att det handlar om hur man är uppstår
självklart tvivel ibland på hur man själv är.
Det är process om i alla fall borde vara aktiv hela
livet. Just nu helar jag mig själv genom att läsa
igenom Pelecanos samlade verk och jag har ock-
så med mig Peter Englunds essäer vilka alltid ska-
par tankar och som fyller hål.
De senaste skivfynder har följt mig på cykeln. jag
har för första gången lyssnat till Grateful Dead på
allvar och då i synnerhet Live från 1969. Vidare
Stanley Clarke från 1974(också den fem öron i
Ny Musik) och då framför allt Life Suite i Part 1-4.
 I P1 har man haft en rolig serie under veckan i
Tendens om feminism och Nya Vågen handlade om
ordens betydelse utifrån Breviks skrift.
 Om man inte hela tiden förser hjärnan med mental
näring förtvinar den och dör.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: