leifsjoqvist

2011-02-17
17:22:47

Träning kan vara farligt
Jag lyssnade till en expert som rekommenderade 15
minuters träning i avsaknad av annat. Träna i hemm-
et var hans uppmaning.
Jag har köpt en stor gummiboll som jag rullar på när
jag tittar på film. Det har hitintills varit utmärkt träning
för mage och rygg. Igår kväll fick jag dock en tanke-
ställare om nyttigheten med detta. När jag låg och rull-
ade där som vanligt skulle jag göra en snabb upprullning
så att jag hamnade sittande. Istället gled jag åt sidan och
föll, utan att hinna ta emot ,mot bordet och slog i huvudet.
Det svartnade och jag var borta några minuter.

Resten av kvällen hade jag dunkande huvudvärk och det
sista av mina önskemål var att få träna.

Det är inte jag på bilden.............
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: