leifsjoqvist

2011-01-05
15:13:50

Vad gjorde man förr?
Jag har stora problem. Bredbandet fungerar inte så
jag har inte tillgång till nätet och jag märker hur be-
roende jag blivit på att alltid vara uppkopplad. Det
är nära ångest över att inte snabbt få och ge infor-
mation.
Inte nog med det. Det är något fel med TV:n så jag
får inte kontakt. Ingen TV och ingen dator och sakta
smyger sig tomheten över mig.
Så igår blev det att lyssna på P1 direkt. Kolla en skit-
dålig film, nämnligen REC 2. Hu, så dålig!
Till slut tog jag upp mitt gamla liv. Jag barrikaderade
köksbordet med böcker och tidsskrifter, till det papp-
er och pennor. Så var det bara att sätta igång.

Några timmar senare kände jag mig nöjd.
Det vara som att genomgå ett reningsbad.

Somnade gott som ett nybadat barn.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: