leifsjoqvist

2011-05-18
12:45:08

Slå en kvinna
Det finns män som anser att det är en mänsklig
rättighet att slå, misshandla och även döda kvin-
nor.
Igår misshandlades min dotter när hon skulle gå
emellan en sådan s k man och dennes sambo.
Han ansåg att han hade rätten att kränka kvinnor
och barn. Han ansåg också att han hade rätten att
kränka och slå min dotter.
Nu är min dotter en stark och självsäker kvinna som
man inte kröker i första taget så hon står säkert på
sig.
Det är verkligen dags att få stopp på detta vardagsvåld
som män anser sig ha rätt att kräva. Nu kommer säkert
någon jävla idiot från männens riksförbund och känner
sig kränkt men skit i de jävla fånarna.
Om det inte hjälper att med ord och kampanjer få de små
asen som slår kvinnor och barn att sluta får man göra som
med stater som inte kommer överens. De går ut i krig.
Kommentar:
#1: Moinica

Men hon har alltid varit tuff den tjejen. Det var modigt av henne att gå emellan tycker jag.

Hälsa henne från mej och säg att det var för-annat tufft gjort

Monica

2011-05-19 @ 15:55:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: