leifsjoqvist

2011-09-22
10:33:31

Irritation
En person jag känner ytligt kan driva mig till
min yttersta gräns. Allt han säger är fel. Vi är
helt enkelt programmerade med helt olika pro-
gram. Senaste mötet gav följande:
-Herrarnas tempolopp i cykel-VM är 40km.
(när det är 50km)
-Lars Vilk är dansk.
(när han är svensk och född i Helsingborg)
-Chessman greps på 50-talet.
(han dömdes till döden 1948)
Detta är tre exempel som kunde mångfaldigas.
Till detta kommer värderingar som att poliser
skulle utrustas med k-pistar, man skulle visa
ut alla utlänningar, införa dödsstraff, motstånd-
are till vägtullar och annat i en lång rad som är
motsatt min uppfattningar och värderingar.
Det går inte så bra med vår relation.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: