leifsjoqvist

2011-09-03
00:38:45

Om nätkommentarer
Janne Josefsson tillsammans med nätsiten Politiskt
inkorrekt hävdar att om inte människor får spy ut
sin galla över invandrare så kommer allt bara att
bli ännu värre. Om vi förbjuder rasism över nätet
kommer det att ploppa upp Breivikare i varje gat-
hörn.
Det är en märklig logik. Om den stämde varför in-
te då släppa lös varje pedofil på nätet. Om alla äck-
el som vill knull barn fick fritt spelrum på nätet skul-
le ju, med rasistkramarnas argumnet, pedofilin min-
ska och det skulle göra gott för våra barn.
Josefsson sitter på Åstol och bekymras över landets
vita underklass som han upplever är förtryckt. Han
säger att de som bestämmer skall flytta till förorten.
Jag lever i Backa Röd. Enligt GT landets farligaste om-
råde. Jag tränar massor av barn och ungdomar och
jag tycker inte att de skall behöva utsättas för vare
sig pedofiler eller rasister.
Dag ut och dag in får de höra att mångkulturen,läs in-
vandraren, är roten till allt ont. Försvann bara invand-
raren skulle våra skolor bli toppen, alla skulle få ade-
kvat vård, kriminaliteten skulle försvinna och alla skul-
le få jobb.
Har detta hörts förr?
Ja, det är ganska exakt vad NSDAP gick till val på 1928
i Tyskland. Då var det juden som var on och tysken som
fick lida.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: