leifsjoqvist

2012-12-23
03:42:00

jag baxnar
Nationell.nu är en sajt där rasister slåss med nazister om
utrymmet. Enligt dem själva har de under en dag 120000
besökare. Det är ju inte kattskit gällande opnion.
Alla som kommenterar uppmanar till rasvåld och rastrakas-
serier och alla dessa hyllare av nordiska och ariska ideal
gör det anonymt. Jag kan tycka att det är ynkligt att man
inte ens vågar skriva ut sitt namn när man vill förklara sto-
ra folkgrupper krig.
Jag har arbetat 30 år av mitt liv med psykiskt sjuka alterna-
tivt störda människor men aldrig jag har stött på ett sådant
kollektiv av paranoja som på  Nationell.nu.
Idag handlade det om en gruppvåldtäkt av en sex-årig flicka
i Härnösand. Sju jämnåriga kamrater var gärningsmännen.
Jag ställer mig högst tveksam till att man sexuellt kan våldta
någon som sexåring. De har förgripit sig på henne och miss-
handlat men våldtäkt låter felplacerat.
I vilket fall i rasseleden är dessa gossar invandrare och det kan
man förstå genom att media inte skrivit att gossarna var svens-
ka. För om det som kallas PK-media inte skriver att det är en
svensk gärningsman så är det per definition en blatte eller flera.
Någon skriver att araber och negrer blir könsmogna tidigare som
en slags förklaring. Någon annan förklarar att av alla barn som
går på förskola i detta land så är 90% blattebarn. En annan sak-
nar Adolf. Ytterligare föreslås kastrering och utvisning av deras
familjer. En mycket historisk kunnig person säger att gruppvåld-
täkt inte fanns i Sverige innan blattarna kom. Så fortsätter det i
kommentar efter kommentar. Det spelar egentligen ingen roll
vilken artikel som skrivs kommentarerna är alltid desamma.På
senare tid har antisemtismen ökat. Många ropar efter Adolf och
att judar är dumma i huvudet.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: