leifsjoqvist

2012-12-01
22:49:55

Rasistisk fattigdom
Avpixlat bedriver man kampanjer mot allt som represen-
terar mångafald och kulturell särart. Endast det svenska gott
nog. De publicerar ett klipp där fyra invandrarmän(unga ditos)
förgriper sig på en ung kvinna(tjej). Jag har inte sett det för jag
vill inte bli ursinnig utan att kunna göra något åt det.
Handlingen är avskyvärd och de unga männen svin. Ingen tve-
kan om det och jag hoppas att de straffas hårt om inte av lagen
så av andra.
Det är inte detta som Avpixlat syftar till. Nej, de har inga sympa-
tier hos den unga kvinnan. De skiter i henne. De är ute i politiska
syften och att skuldbelägga alla muslimer.
Det är ett utslag av paranoja.
Är man paranoid upplever man inte själv sin sjuka världsbild.
Avpixlat säger att de unga männen har  muslimsk invandrarbak-
grund och är från Göteborg.
Det viktiga för Avpixlat är inte att ge sig på de fyra männen utan
alla med muslimsk invandrarbakgrund och det till priset att man
också ger alla ansiktet på den kränkta unga kvinnan.
Hur dum och ignorant kan man bli?
Om fyra vita män gav sig på en kvinna skulle man då skriva fyra
kristna med svenskfödda förfäder sedan några hundra år. Vad i
hela friden skulle det förklarar?
Ingen försvarar handlingen men däremot tänker jag inte anklaga
en massa helt oskyldiga och hedervärda människor för att de råk-
ar vara muslimer med invandrarbakgrund.
Avpixlat gör också jämförelsen  med SD-stollarna som senast skäm-
de ut sig via en mobilfilm. Tre förtroendevalda SD-politiker blir offer
i Avpixlats tankevärld. Om SD-politiker skall löpa gatlopp skall fyra
förortsmän göra det. Ja, inte mig emot vad det gäller de fyra, men
varför skall alla andra muslimer eller människor med invandrarbak-
grund dras in i en kollektiv skuld ( a propos kollektiv skuld så har ju
inte det praktiserats i stor skala sedan Adolfs dagar).
Mina sympatier går till den unga kvinnan. De fyra svinen som förgrep
sig på henne är inte annat än att förakta. Det delar jag med 99,9% av
alla blattar i detta land. Avpixlat och det anonyma skrivarna bakom den-
na sida borde ha kuk nog att angripa människor i eget namn.
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: