leifsjoqvist

2013-10-09
16:35:45

Lite kristen lärdom
Låt oss läsa ur Bibeln, Gamla Testamentet, 3 Mos 25:44:
"Vill du ha en slav eller slavinna, kan du köpa sådana av folken omkring dig. Ni får också köpa barn till invandrare som är tillfälligt bosatta hos er och sådana i deras familjer som föds i landet. De förblir er egendom, och dem kan ni lämna i arv åt era barn som deras egendom; dem kan ni hålla som slavar för all framtid. Men bland era bröder, israeliterna, skall ingen behandla en annan hårt."
 
Und wenn ein Mann bei einem Mann liegt, wie man bei einer Frau liegt, dann haben beide einen Gräuel verübt. Sie müssen getötet werden; ihr Blut ist auf ihnen.
Gamla Testamenet3 Mosebok 20:13
 
Nu till kritan! Jag onanerar när jag är ensam, har det jätteskönt och njuter enormt. Men jag mår så dåligt efteråt och får enorma skuldkännslor och känner mig som värsta syndaren...

Det jag vill veta om det finns flera kristna som onanerar och hur mår ni?
Hemsida för kristna
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: