leifsjoqvist

2013-09-13
11:48:13

dagens u-landsproblem
Imorse när jag vaknade fanns inget rinnande vatten.
Jag fick panik. Hur göra med kaffet? utan kaffe och
hela dagen skulle vara förstörd. Funderade på att
köra mjölk genom kaffebryggaren men släppte det
för att det inte kändes rätt mot kaffebryggaren och
att jag inte tycker om kaffe med mjölk.
Det fick bli toaletten. Jag öste upp vatten ur WC-
stoeln med det minsat glas jag kunde hitta. Har al-
drig tidigare reflekterat över hur litet det är i botten
på en WC-stol. Jag kokade sedan vattnet och sed-
an kunde jag brygga mitt välsignade morgonkaffe.
Kommentarer:
#1: Kenny

Det är tur att du är en måttlighetsbrukare av alkohol. Tänk vilka bottenlösa förödmjukelser du annars hade kunnat utsätta dig för när suget efter en 7,2:a slog till!

2013-09-13 @ 14:36:20
#2: Thomas

Denna typ av historier ska man berätta för kvinnor efter sex inte före...

2013-09-16 @ 16:36:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: