leifsjoqvist

2014-04-02
11:02:01

Den inre tanken
Jag har en yta som är frigjord och oftast hamnar rätt
i humanistiska frågor. När garden är nere upptäcker
jag att i mitt undermedvetna, vilket också skulle kun-
na tillskrivas det strukturellt styrande, att det finns sak-
er som jag inte är lycklig över att bära.
Häromnatten hade jag en dröm. Jag drömde att vi spel-
ade match mot Albanska FF(finns inte men albaner till-
skrivs inte sällan våldsbenägenhet)och i en situation ham-
nar min son i konflikt. Jag ser hur en ledare gör en gest
att han skall tas om hand. Ett myller av människor hindrar
mig att komma fram. Jag slår för att komma fram att rädda
min son men det går inte. Innan jag vaknar fylls jag av en
känsla som inte är att rädda min son utan att jag vill slå
ihjäl de som slår honom. Min son är utanför ekvationen.
Igår när jag kom in i ledarrummet. Jag hittar inte min CD-
spelare och superhörlurar. De är stulna, tänker jag. Jag
fylls av vrede och de första jag tänker på är ett gäng små-
grabbar som ofta lullar runt i klubbhuset och jag ger mig
ut på jakt. Under jakten hinner jag tänka en massa dum-
ma tanker om vad jag skall göra. Jag hittar inga förövare
och tar mig tillbaka till ledarrummet. När jag sätter på mig
ryggväskan känner jag något som inte borde vara där:CD-
spelare och hörlurar.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: