leifsjoqvist

2014-08-24
00:16:30

En bättre dag
Jag startade upp P08 idag. Ett gäng 6-åringar som tyckte att
detta var bland det roligaste de har gjort. Att vara en del av det
värmer även ett kallt hjärta.
Jag cyklade hem till mitt barnbarn för att bara få ha henne i min
famn en liten stund. Hon var inte så glad över det men det gjor-
de mig inget. Hon visade en enastående variation i att uttrycka
sitt ogillande av farfar för att få komma till mamma.
Det gjorde gott. Tröttheten jagades iväg och hoppfulla tankar let-
ade sig in i huvudet. Jag hade medvind hela vägen hem och säll-
an har Powerwolf svängt som idag.
Jag kollade första avsnittet av Kommissarie George Gently säsong
6 och kände mig helt restaurerad.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: