leifsjoqvist

2014-12-26
23:04:02

Från den lilla bubblan till en ytterlighet, eller..............
När jag kom hem från en trevligt julfirande satte
jag mig och zappade på TV-kanalerna. Så stud-
sade det till och det var porr.
Sex är ju avgörande för oss. Om vi inte har sex,
inget liv.
Sedan är det frågan vad vi gör med det.
Jag ser en kvinna som ständigt flämtar och skrik-
er och en man som flämtar. Det är allt annat än
upphetsande.
Hon spottar ständig på hans kuk och tar den så
långt in att den kväljer henne. Gång på gång. Så
spottar hon på kuken igen och så fortsätter det.
Hela tiden pratar de mer varandra med orden "fuck
me" och blänger på varandra.
Han knullar henne och tar stryptag på henne och
hon tappar andan. När hon kan andas igen säger
hon: fuck me.
Jag funderar över vad detta gör med oss.
Vissa säger att det gör oss till djur.
Andra säger att det bara gör oss gott.
Få finns med andra åsikter.
Jag känner mig nöjd med att det är jag inget längre
behöver bry mig om för egen del.
Jag behöver inte ljuga om att jag har sex. Jag behöv-
er inte bry mig om kukens storlek då jag bara skall
pissa med en.
Det finns nog ingenting vi ljuger om så mycket  som
om sex.
Då kanske det inte är så konstigt att man kan göra porr-
film som den denna kväll.
Men om män, det är ju i huvudsak män som tittar, tittar
på det som jag såg, kväll efter kväll, så har jag svårt att
tro att det inte skulle göra något med deras uppfattning
om kvinnor, sex och interaktionen mellan könen.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: