leifsjoqvist

2014-03-19
12:58:00

Pörr
Jag har Cmore mest för att jag vill se spansk fotboll och en
del bra serier(filmurvalet är inte särskilt bra). På köpet får jag
en massa porr som börjar varje kväll 00.00.
Porrfilm är sällsynt tråkigt att titta på. Jag zappar förbi ibland
och kollar någon minut om något skulle inträffa som skulle få
pillevicken att reagera men så är aldrig fallet.
Igår såg jag en kortfilm på SvT Pleasure som handlade om en
porrfilmsinspelning och vad som händer när man tränar ställning-
arna och vad man gör i pauserna.
Det slog mig att jag skulle vilja göra en porrfilm där männen hela
tiden stönar, skriker, suckar och flämtar efter mer och kvinnorna
skulle vara mer laid back och bara sluta ögonen och var trettionde
sekund säga: Oh yeah! Sedan skulle jag leta upp kvinnor med fon-
tänorgasm vilka skulle få spruta männen och de skulle livligt slicka,
svälja, himla med ögonen och bara tycka att detta var deras bästa
stund i livet. Till slut skulle jag utrusta kvinnorna med jättedildos att
köra upp i röven på männen vilka då åter skulle skrika av hänförelse
över att få massa skit upp i skithålet.
Sponsorer?
 
Jag fascineras av att enda gången man hör en speakerröst på CMore är inför
dessa s k erotiska filmer. Det går 10 på 1 där man systematiskt mördar, lem-
lästar, torterar, misshandlar utan så mycket som ett pip till kommentar.
Varför skulle det vara mer farligt för människor under 18år att se två eller flera
knulla med varandra än att se massa mord i otaliga sekvenser?
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: