leifsjoqvist

2015-01-17
14:51:00

Trippla mordhot
En av de anställda vid Gävle mosken och som också
arbetat vid Örebro mosken skriver på Facebook:
Må Allahs frid och välsignelser vara över profeten Muhammed. Och må Allahs vrede och förnedring vara över den/de som gör narr av honom, och de som tillåter det och även de som håller tyst om det."

"Vi ska ej beklaga eller klaga. Vi ska säga grattis till brodern och hans familj. Må Allah acceptera honom. Martyrskap är det som vår älskade profet önskade sig tre gånger. Det tyder bara på dess högs och ädla nivå. Och att alla ej vinner denna nivån. Må Allah låta oss vinna den",

Alltså tycker han att jag skall straffas inte bara

för att jag gör narr av profeten, utan för att jag

också har en tillåtande attityd till narret och ock-

så om jag så inte gör någonting åt detta narr.

Det innebär att han hotar ungefär 9 miljoner

svenskar med straff.

"Det är svårt att vara älskad av idioter!

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: