leifsjoqvist

2015-09-09
23:56:00

Nä,jag är inte rasist
På Avpixlat har man en radiosändning som är magnifik
i sin sekterism.
Den kallas Granskning Sverige och här intervjuas Julia
Ceasar.
Mannen som samtalar med Julia Ceasar säger:
Jag har undrat över varför journalister i gammelmedia
alltid mörkar det etniska ursprunget vid våldtäkter. Jag
frågar dem varför de inte säger att det är exempelvis
somalier som har våldtagit. Då slår journalisterna ifrån
sig och säger att det är inte deras ansvar.
Det borde ju vara svenska kvinnors rätt att veta att det
är farligt att festa med somalier.
Ok, om inte detta är rasism vet jag inte hur man skall
definiera ordet.
Nu har jag lyssnat på Granskning Sverige och Radio
Länsman och det är uppenbart att vår tids rasister är
sekterister. Jag undrar hur man skulle kunna debattera
med dessa? Det är som att debattera med en religiös
om deras gudstro. Hur resonerar man med en människa
som har vanföreställningar?
Men tyvärr finns nu en närmast korporativ samling mot
SD och dess allierade. Allt från Svenskt Näringsliv över
alla politiska partier till den svenska kyrkan verkar ha en
gemensam agenda. Hur nu det ens är möjligt?
Vänstern behöver definiera sig själva och vad de står för
och inte bara definiera sig mot SD.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: