leifsjoqvist

2016-07-31
15:11:57

Under tiden i den lilla världen
För några år sedan blev jag utskälld av en kvinna
för att jag inte fällt ner toalettringen efter att jag
pissat. Min verktygslåda var tydligen liten och den
gav mig bara att man skall fälla upp ringen när
man pissar så att det inte skvätter på den och ska-
par olägenhet för den kvinna som kommer efter.
Jag frågade inte då vad jag gjorde fel utan bad om
ursäkt utan att veta riktigt vad jag gjorde för fel.
Så häromdagen fick jag svaret.
När ringen är uppe måste kvinnan ta tag i ringen och
fälla ner den och detta är äckligt.
Jag tänker då att jag som man måste ju först fälla upp
ringen och sedan fälla ner den igen. Alltså måste jag
röra denna äckliga toalettring två gånger för att kvinnor
skall behöva röra samma ring.
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: