leifsjoqvist

2017-01-04
07:34:06

En natt med extremhögerns röster
Jag alltid haft en lust att läsa vad mina fiender skriver och säger.
Min favorit i unga år var Sven Stolpe som skrev om rödskägg och
annan vänster som jordens avskum (han hyllade dock jan Myrdal
som en vulkan bland svenska filbunkar). Jag läste Paul Johnsons
avrättningar av europeiska intellektuella och Cristoffer Jolins skrif-
ter om vänsterextremismen. Jolin är ju den andlige fadern till all
högersmörja som skrivs och sägs idag. Dock skrev han föga om
vare sig Gramsci eller Frankfurterskolan utan ägnade sig mest åt
de svenska kommunisterna och deras stora, Marx, Lenin, Stalin
och Mao.
Image result for christoffer jolin
Inatt kunde jag inte sluta att titta och lyssna på först DGS-TV där
Patrik Engellau pratar med olika gäster om landet i kaos. Polisen
är i kaos och bryter samman, kulturmarxismen styr, invandringen
är för stor och den stora kollapsen står bakom hörnet.
Jag gick vidare till Motgift vilken är en öppen nazistisk hemsida och
podd med en ganska stor följarskara. Avsnittet jag lyssnade på disk-
uterade varför kvinnor inte röster på främlingsfientliga och svaret var
att de av naturen är undergivna och att de mest sysslar med känslor.
Hoppet som nassarna ser i tunneln är om kvinnorna känner sina barn
hotade för då jävlar blir det inte roligt för kvinnornas fiender. Men här
får man allmänt tjafs om att vänstern sysslar med känslor medans nass-
ar ägnar sig åt logos och fakta. Dock känner de vind i seglen med
brexit, trump och SDs framgång. De är dock inte helt nöjda utan
tycker att det behövs ett riktigt nationalistisk alternativ till höger om SD.
Image result for motgift
Jag drog mig för att slå på Ingrid&Konrad då jag lyssnat på detta innan.
Ingrid Carlqvist är en av de mer avskyvärda personerna i den Sverige-
fientliga rörelsen. Hon efterlyser också ett alternativ till SD och har själv
sagt att hon kan tänka sig att samarbeta med nazister. Ingrid är en ofta
applåderad föreläsare hos SD. Hon driver Dispatch International vilken
i princip är den mest anti-muslimska tidningen i Sverige. Jag läser om
Carlqvist på Inte rasist men och fascineras. jag reagerar på när hon i
programmet om att hon menar att kvinnor springer och anmäler våld-
täkter i tid och otid. I nästa stund skriker hon om att muslimer våldtar
och gruppvåldtar i parti och minut. Vad värre är att hon tydligen försvar-
ar även pedofiler vilket fått SD att dra öronen åt sig.
Image result for inte rasist men
I programmet blir det ganska roligt när de bägge programledarna pratar
om att invandrarna måste lära sig att det är majoriteten som bestämmer
och att de lydigt skall ta selen och göra som alla andra. Resten av program-
met handlar det om att Sverige är en diktatur där man inte får säga vad
man vill och det är styggelse att de inte får förfölja muslimer, araber och
afrikaner. I detta avsnitt finns en lång harang om också afghaner.
En hel natt med dessa vanföreställningar gör mig matt. Jag undrar verkligen
om Jan Myrdal och hans trosfränder som anser att SD och de Sverigehatiska
bara är identitära verkligen lyssnar och läser vad de står för. 99% av allt
handlar om hat mot invandringen. Alla lösningar handlar om att få bort alla
mörkhyade ur landet och då skall alla problem lösas och då menar jag verk-
ligen alla problem. Myrdalgängets förhoppning om att dessa s k identitärer
skulle vara en kraft mot USA-imperialism är en vantolkning. Skulle en arme
ledd av Donald Trump anfalla Sverige skulle de ställa sig i första linjen för
att ta emot dem med öppen famn.
Related image
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: