leifsjoqvist

2017-03-27
00:39:10

Den usla humorn
Det finns tre kategorier skämt som inte är särskilt
roliga men som i sig skiljer sig åt och är illa, värre
och värst.
Norgevitsarna har jag aldrig tyckt varit särskilt roliga
men de är inte förtryckande. Dels angriper de ett folk
som är har en stat som är rikare än vår egen. Svensk-
ar slår i dessa fall lite underifrån och får då också samma
skämt tillbaka i omvänd form.
Image result for norgevits
Värre är då negervitsar. Varför har svart vita handflator?
Jo, de stod på alla fyra när de sprutbehandlades. jag ser
inget roligt i denna typ av vitsar. De är också obehagligt
biologiskt förtryckande och syftet är självklart att fram-
ställa den svarta människan som mindre värd.
Image result for negervits
Värst är ändå judevitsar. Deras syfte är ju att utrota judar
och nästan alla har en koppling till koncentrationslägren.
Hur någon kan skratta åt dem är verkligen en gåta.
Image result for judeskämt
 
Kommentarer:
#1: olle

Det finns också en annan kategori. Skämt om kvinnor. Syftet är att trycka ner och diskriminera kvinnor.

Tex:
När märker man om ens fru är död?
när diskhögen växer och sexet är densamma

Kille1: vill du höra VÄrldens största skämt?
kille2: ja, vad ?
kille1: kvinnornas rättigheter!


Kvinnor är som kondomer, de är mer i plånboken än på kuken!


kvinnor är som burklock, man tar av dom och sedan sätter på dem

2017-03-28 @ 08:35:04
#2: Erik

Det här skämtet är mycket mycket dåligt.

Björn! Jag har goda nyheter! Jag har en ny flickvän, hon är underbar!
-Trevligt Bosse! Berätta mer!
Hon super inte, äter lite, har snygga väninnor som inte är jobbiga, hon röker inte och vill ha sex hela tiden!
-Grattis!
Men det hände en liten olycka senast jag satte på henne bakifrån i badrummet, jag råkade dunka hennes huvud mot kaklet och slog ut alla hennes framtänder...
-SHIT! Så nu har hon inga gaddar?
Äh, det är ganska lugnt det var bara mjölktänderna.

2017-03-29 @ 19:54:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: