leifsjoqvist

2018-09-21
15:11:05

Om att döma
När jag först läste om Virtanens äventyr med kvinnor kände jag
avsmak och hoppades att någon skulle göra honom vedergällnings-
illa. I princip ställde all media upp bakom de kvinnor som anklag-
ade honom och då i synnerhet bakom Cissi Wallin.
Sedan tystnad. Som vanligt.
Så kom UG och Virtanens öde fick en helt annan bild.
Nu framstod det som han var utsatt för en konspiration och kvinnor-
na var inte längre så goda och oskyldig och då inte i synnerhet Cissi
Wallin. 
Nu verkade det mer som Wallin letade mediatid på Virtanens bekostnad.
Bildresultat för virtanen
Och. Ja, vad?
Vad kan jag veta?
Jag är helt utlämnad till media och Virtanens och Wallins partsinlagor.
Så varför skall jag bry mig?
Varför skall jag spy åt ena eller andra hållet?
Det är ju just för detta som vi har lagar och domstolar.
 Vad media borde vara till är att uppmärksamma när lagar inte åtlyds
eller när domstorlar gör fel. Typ Quick eller Kaj Linna.
Bildresultat för linna frikänd
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: