leifsjoqvist

2006-11-30
22:29:29

Torslanda och rasismen
Förra året i augusti skrev jag en blogg om
Torslanda och det tredje riket. Jag inser nu hur
otroligt fel jag hade.
Alla nyanserade och namngivna kommentarer
som talat väl om socialbidrag och mörka män-
niskor har verkligen fått mig att tänka till.
Likaså när man letar  i tidningutbudet om vilka
som har Torslanda som sitt stora projekt.
Då inser jag hur fel jag hade:



Visst är det gott med frasen: Jag är inte rasist, men....

Visst alla är inte rasister i Torslanda, men........

När det händer i Torslanda-läs rätt tidning

För när man har tråkigt i Torslanda gör man så här........

Andra vänner till folket i Torslanda är.......

Läs gärna kommentarerna till förra bloggen.
Sakligt!

Om jag bor i Torslanda och inte  hyser uppfattningar som:
-Invandrare begår bara brott och våldtäkter
-Socialhjälpstagare lever lyxliv
-Blattar är orsaken till dålig ekonomi och lite resurser till långvården
-Våldtäkter och gängvåldtäkter är enbart utförda av blattar

Ja, de flest kan de hjärndödas schema...........

....men om jag inte delar de åsikter som hyses av den yttersta högern
så ta  avstånd från dem, inte de som kritiserar de stora
inslaget av rasism  i Torslanda.

Gillar du Nationaldemokraterna , Sverigedemokraterna, Svenska
Motståndsrörelsen  och diverse annat högerskräp då skall du väl
bara vara glad att Adolfs grabbar får lite uppmärksamhet.

F ö borde nog alla smånassar i Torslanda vara lite mer vakna på
svenska lektionerna- det var väldigt vilket uselt språk ni har!
Akta er så inte Björklund och grabbarna i Folkpartiet kommer och
språktestar er!

Kommentarer:
#1: Grunden Bois lagkapten Leif Sjöqvist

Har du inget vettigt att skriva? Är Torslanda ett sådant stort samhällsproblem så att du måste skriva blogg efter blogg efter blogg om oss i Torslanda, om hur patetiskt dumma vi verkligen är för att vi inte inser att det finns rasister här. Var du än bor (inte Torslanda förmodar jag) så finns nog liknande problem där med. Kan du inte skiva om de problemen istället?
Sen att du hånar oss. VAD HAR DU FÖR PROBLEM???
Gör såhär istället. Ta och klipp dig, banta 50-60 kg så att du väger runt 110 kg och ser ut som folk. Sedan åker du till Asien, vilket av länderna spelar ingen roll, där har de billiga slynor som kan gifta sig med vilket as som helst, hehe, ja faktist t.o.m dig. Sedan kan du bosätta dig i Torslanda, integrera samhället lite grann, så blir alla nöjda och glada! VI slipper läsa om att Torslanda är grunden till allt ont i världen, och du kan få dig ett ligg, det behöver du. Eller så kan du ta livet av dig, jag bryr mig inte. Tack för mig. Peace!

2006-12-18 @ 15:02:18
#2: Alfanegern

Jaha nu var det dags igen... Jag förstår att du har mycket tid att skriva hatiska texter om Torslanda när du kommer hem från ditt arbete på Samhall och sätter dig i din sunkiga lägenhet i Biskopsgården, kanske stämplar du dessutom? Jag förstår att du är avundsjuk; vissa av oss lyckas ju här i livet! Din dag kanske kommer den med, om du har tur och lägger manken till... Väx upp nu för fan! Din blogg har dessutom bara motsatt effekt :)

2006-12-18 @ 18:21:47
#3: KKK

Fan va sjysst bild Leif!

2007-01-01 @ 02:35:49
#4: K

Leif, varthän är din stolthet? Jag har analyserat samtliga av dina inlägg och kan inte mer än att hånflina. Rädslan för att få kuk av Ahmed Slammkuk skrämmer mer än att bli hatad av sitt egna folk. Du får inte bredare vänskapskrets i ghettohooden för att du försöker försvara de svaga - invandrarna - snarare tvärtom. Du försvagar dem och skämmer ut dem. Leif, den äkta rasisten här är du som utnyttjar rasism till din egen fördel.

2007-10-01 @ 12:38:37
#5: GÖTT

Du skriver att du hade otroligt mkt fel och att du ber om ursäkt. Men du skriver ju samma sak om och om igen. Du förblir ju den dumma anti-nazisten som skriver massa skit om Torslanda. Läs insändarna och försök att förstå dem istället och gör oss en tjänst och sluta skriva massa negativt och skit.
Du vill väl inte att din bostad råkar förstöras?

2007-12-02 @ 19:01:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: